"you will never know how it feels for me"

Då var de måndag igen!! I fredags var jag som sagt hos Klara, det var mysigt. Vi åt och hade tjejmys!! ;) I lördags så följde jag och lämna av Sandra på kallax som for till Italien.. Hon ska vara där i en månad om inte mer!!! Helt sjukt! Sen for jag Moa och mamma på ikea, faktiskt så fick jag med mig lite saker hem, jag brukar hata ikea!!
På kvällen for jag till Petter och var där med dom.
I söndags var jag hos Robin hans kusiner har kommit dit så vi var mest med dom.
Idag kom klara elina elin idajo och amanda hit, vi såg idol och åt massa gott!!
Nu har jag lagt mig och tänker sova!! godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0