Jag kommer aldrig låta dig se mig svag!

Hej, då vart de kväll på den tisdan!
Min morgon började med matte prov, jag vet inte om det
gick bra eller inte. Svårt att säga. Matte är ju dock 
inte min starka sida men jag hoppas att det gick bra iallafall.
Annars har det varit en helt vanlig tisdag som alla andra, 
idag på matlagningen gjorde vi räksoppa, det var helt ok!
På lunchrasten gick jag in till stan och köpte en hårfärg
så nu ikväll har mamma färgat mitt hår, det lyser igenom
lite från mitt ljusa, men jag ska köpa en till och färga på det.
Imorgon har vi historia och idrott det känns grymt 
ovärt att åka in till skolan.. Menmen jag får väl
se det positivt att jag kommer hem tidigare.
Godnatt!

Syns inte så bra på bilden.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0