11/11

Hej, måndag idag och veckan började väldigt bra måste jag säga. Vi hann åka med halv två bussen istället för halv 5 bussen. Om vi hade gjort klart våran uppgift fick vi sluta och på engelskan fick vi jobba hemma. Väldigt bra! Jag har åkt på en himla skit förskylning.... inte kul!
I fredags for vi ett gäng tjejer till Ida-Johanna där vi lagade middag åt massa gott och snacka på. Vi sov även över hos henne, sen dagen efter blev det bad i boden. Det är inte ofta man är dit och badar så det var roligt. Lördag kväll var jag med Robin Danne och Sophie vi gjorde inte så jätte mycket. Igår pluggade jag hela dagen och hela kvällen vi hade ett hemprov som skulle vara inlämnat idag men jag hann klart med det :)
Nu ska jag ta och skriva på min engelska så att den också blir färdig någon gång!
Pusshej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0