Helgen!

Då var det söndag igen... Känner att jag ville verkligen inte att en ny vecka ska börja.. Jag har matte prov psykiatri prov och så måste jag läsa ut en bok... Så min söndag kväll kommer bestå av plugg!
I fredags var hela min familj borta tanken var först att jag skulle äta hos robin, men då kände jag att jag ville laga mat så då bjöd jag Robin på middag istället. Sen for vi till hans farmor och farfar en sväng, sen hem hit och såg idol med chips och dipp. Marcus Elise Danne och Sofie kom också hit, sen for vi ut och körde lite bil.
I lördags så for jag och Robin till luleå för shopping, jag hitta faktiskt ganska mycket två par skor jeans en kofta en tröja och en jacka som jag älskar!! Jag har länge vela ha en lite roligare vinterjacka. På kvällen for vi till Danne och Sofie. Sen var Robin chaffis så då for vi till piteå älvsbyn luleå älvsbyn piteå och hem!! Vi var hemma kring halv två och kan säga att jag somna direkt.
Nu ska jag ta och äta pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0