Who do you think you are?

Halloj, redan söndag.. men som tur är så är vi ju även lediga imorgon.. Jag går bara tisdag och onsdag i veckan grymt skönt! De andra dagarna har jag lucia och sen är det bara en vecka kvar och sen är det jullov! :)
I fredags så var jag och träna hockey och sen var jag med Evve. Igår så var vi lucior i storforsen och sjöng, det gick bra och det var så mysigt. På kvällen så var vi och åt julbord i bredsel, sen for jag till Evve sen hamna vi hos Jonas. Det var min helg.
Imorgon ska jag köra min första körlektion!!! Nervös..Sen så ska vi till vidsel och sjunga, det börjar närma sig lucia!
Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0