Grattis världens bästa mamma! ❤

Redan söndag.. Helgerna går så fooort.. I fredags efter skolan så gick jag och Ida ut och åt sen for vi och amanda på modevisnings saken som var. Sen kom Robin och hämta mig, vi körde runt och var med hans kompisar. Han körde även tills jag somna det finns inge bättre än att somma i bilar då det är mörkt ute!
Igår kväll kom amanda ida jonas och john hit, vi gjorde inte så jätte mycket fika och surra. Sen for jag ut och mötte Robin då for vi hit och sov, vi har precis ätit smörgåstrta och nu ser vi tv.
Världens bästa mamma fyller ju som sagt år!! ❤
Idag blir det nog inte att göra så mycket måste plugga lite :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0