Underbara onsdag!

Halloj, idag har jag varit ledig för vi hade bara en lektion så då valde jag att stanna hemma istället och slippa åka in till piteå. Det var grymt skönt att få sova ut jag sov typ i 12 timmar inatt. Annars har jag städat, pluggat och slagit in julklappar. Nu är jag klar med alla julklappar, så de behöver jag inte tänka något mer på. Jag kom nyss hem från lucian, snart är de kröning!!! Å ihelgen ska vi till storforsen och sjunga.
Igår hade jag min första hockey träning så himla roligt det var!!
Nu ska jag ta och läsa lite sen ska jag lägga mig i min renbäddade säng, jag längtar redan!! Kommer sova som en stock!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0