21 oktober

Halloj, nu hade jag tänkt ta tag i mitt bloggande igen efter min lilla paus. Det har inte hänt så mycket under tiden dagarna har rullat på som vanligt. I helgen så har jag varit med Robin och i lördags gick jag Amanda, Elina, Klara och Ida-Johanna ut och åt sen for vi hem till Amanda och mös på där.
Nu är det en ny vecka, då den här veckan är gjord så har vi lov det kan ju inte bli så mycket bättre känner jag. Lovet är verkligen välbehövligt. Vi har inte heller så mycket i skolan nu, en historia uppgift som ska redovisas på onsdag och en svenska uppgift så det känns skönt. Annars brukar det vara jätte mycket läxor och prov före alla lov.
Nu ska jag sätta mig i soffan sen ska jag ta en tidig kväll så jag inte är heeeelt död imorgon.
Vi hörs pusss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0