Lördag

Halloj, igår var första fredan som vi skulle få sluta tidigt för att vi inte hade nån matte och svenska så då sluta vi 1. Självklart så hade jag ju utvecklingssamtal klockan 3. Men mamma kom in tidigare så då gick vi på stan före, jag hitta mig ett par skor och en t-shirt. Sen for jag mamma och Moa och åt på thai, riktigt gott.
På kvällen var jag hos Robin för han fyllde ju som sagt år, där de bjöds på massor av gott fika!!
Idag har vi varit barnvakt åt våra kussar. Vi for och bada på badet här i älvsbyn med dom, de var inte igår man var där och bada :)
Nu ikväll har jag varit med Amanda Ida Elina och Idajo, myspys!!
Nu har jag lagt mig för att sussa :)
sovgott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0