But if you never try you'll never know!

Tisdag idag, veckorna går så fort så man hinner ju knappt med :) Man känner att alla läxor och prov är pågång det börjar rulla in lite smått.. På torsdag har vi matte prov, det kommer inte gå så bra, är grymt nervös för det.. Jag har pluggat till det men jag lär mig det ändå inte, räntor skatt och all skit vet ju knappt vad det är. 
Idag efter skolan for jag på ett pass på kraft och hälsa, det var roligt det kommer nog kännas i bena imorgon. Jag och Amanda köpte ett 10 kort så nu ska vi träna!! :D hähähä
Då jag kom hem åt jag, sen satte jag mig med den där himla matteboken och såg idol.. Nu har jag duschat och lagt mig i sängen, så ska snart sova.
 
-Turkiet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0