We are fighters!

Nu är tredje dagen gjord och jag är så himla less den där jäkla planteringen. Jag säger bara ALDRIG MER! Det är aldelens för varmt så det knappt går leva och jag har hunnit bränna mig överallt där det går att bränna sig. Det är bara hoppas att det blir svalare ute så vi inte tippar av på hygget.
Idag såg jag även en äckel orm, när jag ska stoppa ner planteringsröret så kommer det upp en orm. Jag har nog aldrig blivit så rädd hjärtat hamna då i halsen.
Men det är ju tur att jag har mina trevliga plantering kompisar annars hade det aldrig gått.
Nu ska jag ta och lägga mig och jag kommer nog somna så fort jag lägger huvudet på kudden.
Godnatt vi hörs pusspuss!!
 
Såhär glad är jag över att även ska få plantera imorgon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0