Fredag!

Så grymt skönt med helg och att slippa stiga upp på morgonen. Idag börja vi halv 5 på morron.. Det var jobbigt att stiga upp men det var ju dock inte lika varmt då vi börja. Fast värmen kom ganska fort, idag har det nog varit den varmaste dagen..
Nu ikväll så har jag varit med Amanda Ida och evve vi hade beslutångest om vad vi skulle göra, om vi skulle vara på byn eller fara till John och basta med dom. Men det sluta med att vi stanna på byn, vi cykla upp på byn och köpte oss lite gott sen kom även Emmy hit då spela vi kort och bara myste på.
Nu har jag lagt mig för att sova imorgon ska jag sova läääänge. Robin är påväg hit men han har varit i piteå så jag lär nog hinna somna innan han kommer..
Godnatt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0