-only hope!

Så var den helgen också över, fort går det. I fredags så var jag med Evve Amanda och Ida ett tag på kvällen sen for jag till Robin och sov där. I lördags vakan vi ganska tidigt, då gick vi ut i det fina vädret. I lördags kom Sundh hit och åt middag, sen for vi vidare till Martin där vi var hela kvällen. Jag och Robin kom hem kring halv 3. Idag har jag solat hela dagen och varit med Robin, Evve kom också förbi. Sen har jag också träffat Amanda, vi har varit ute på en promenad.
 
Men nu ska jag göra klart för imorgon då den där himla planteringen börjar.., godnatt pusss!
                                            ♥ ♥ ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0