we have lose each other!

Hej, min helg har varit bra den. I fredags så var jag med Amanda Klara Elina och Ida-Johanna, det är roligt att träffa dom då det är så länge mellan gångerna. Vi gjorde inte så mycket spela kort och prata på.
I lördags for vi och Sudharna till luleå, det börja med stan där jag hitta en väska, jacka och ett headband, det var allt jag ville hitta och allt jag hitta så det gjorde jag bra. Sen var det hockey som gällde först for vi och åt sen såg vi matchen, luleå förlora på straffar.. Riktigt surt..
När vi kom hem från luleå så for jag och Amanda ut en sväng. Sen sluta det med att jag och Robin for hem och sov.
Idag så kom John och Joel på kaffe besök, dom var ute med skotrarna :)
Det var min helg, hoppas ni har haft en bra helg också pusspuss :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0