Påsklov!

Det är ett bra tag mellan gångerna jag bloggar. Men jag har iallafall hunnit få påsklov, skööönt och välbehövligt. Under tiden jag inte har bloggat har de inte hänt så mycket, har varit i skolan och varit med mina vänner och robin. I lördags for vi till kanis där de var skit kul, bland den roligaste kvällen på länge. Jag har också varit och sett niornas tp men måste då säga att våran var mycket bättre!!!
Igår for jag upp på byn med Ida och evve för att kolla eftersom det var kvälls öppet. Sen for jag förbi evve och fick massage. Sen for jag till Robin vi hann inte göra mycke så somna vi, båda var så trötta så det blev en tidig kväll.
Idag for vi på en liten skoter tur, vad resten av dagen har att erbjuda har jag ingenaning om men det lär ju märkas! ;)
Jag fick ett jätte fint påskägg av min fina vän Evelina <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0