Everything gonna be alright!

Då var det söndag.. Helgerna går alldelens för fort, jag vill vara leeeedig länge men som tur är så är det ju snart lov :)
Min helg har iallafall varit bra, i fredags så for jag till min kusin som fyllde hela 6 år, stor killen! Sen kom Robin hit, jag fick även ett jätte fint armband av han, sötisen!!
I lördags blev det en skotertur till snöbergs eller nå sånt. Sen på kvällen var jag med Ida och Amanda vi for till Martin sen mot kvällen, och sen for jag till Robin och sov där.
Idag har vi inte gjort så mycket en skön söndag. Nu har jag ny ätit och ser lite hockey dom leder ju faktiskt.
Det lär inte hända så mycket mer för mig ikväll, ska göra en tidig kväll så jag orkar upp imorgon. Jag ska även försöka få hit Robin så jag får sov sällskap!
 
smile, there's always a reason to smile!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0