as long as you love me!

Jag och Robin vakna ganska tidigt imorse, man blir så pigg då man bara kollar ut och det är soligt, då vill man ut i det fina vädret. Vi for till kanis där det var väldigt mycket folk jag har nog aldrig varit med om så lång kö till liften!! Nu har jag duschat och ska snart äta, sen ska jag till Robin vi får se vad vi hittar på. Det är ju nå i kanis så vi kanske far dit en sväng. Imorgon ska jag följa med Robin och dom till nån stuga, så imorgon är det skoter som står på schemat! Det låter bra, men nu ska jag gå och äta ha en bra lördag kväll!! :)
 
Ikväll skulle jag behövt dig.. och även du mig!! You know what I mean!
Pussss på dig!


Kommentarer
Mandy

Ååå..:( Varför är jag inte hemma då vi behöver varann??!
You know what I mean!!

2013-03-31 @ 19:38:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0