Söndag!

Hoppas eran helg har varit bra, det har iallafall min varit. I fredags for jag som sagt till Luleå och såg Sandras student. Efter det gick vi och shoppa, jag hitta mig en kofta. Sen for vi på thai här i älvsbyn och åt med Sundh och Susanne och Mats. Sen for jag och Amanda hem hit och gjorde oss klara, sen for vi förbi Elin och Evve. Vi hamna hos Simon och David, det var trevligt. Jag och Robin vart dock inte kvar så länge det börja regna och åska så då for vi hem istället. Igår var jag med Evve, vi gjorde inte så mycket cykla runt och for och gunga. Hehe.
Nu idag så har jag varit med Robin på dagen, sen så for jag och Evve till Elin och hälsa på.
Jag har nyss varit och övningskört och jag överlevde.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, tror det inte händer så mycket :)
 
Bjuder på massa olika bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0