Så lycklig!

Idag satte jag min sista planta, jag hoppas att jag aldrig mer kommer att sätta en plant jäkel till. Egentligen skulle vi plantera imorgon också men så blev det inte, vi vart klara idag istället. Nu i slutet har det varit bra hyggen så det känns ändå surt att sluta nu för det var nu vi börja sätta som mest. Men man ska ju sluta när man är på topp! :)
Jag och Amanda fira med en pizza till middag för att det är över och att vi har klarat av det här i 4 veckor!! KING!
Nu har jag sommarlov till den 1 Juli då börjar jag på ugglan, det kommer bli en stor skillnad att bara sitta och prata med de gamla. Nu ikväll så har jag städat mitt rum och jag ska ren bädda. Det finns inge mysigare än att lägga sig i en ren bäddad säng, jag ska sova hur länge som helst imorgon. Nu väntar jag på att Robin ska komma så att vi kan se lite från andra avenyn och sova. Jag har börjat om att se andra avenyn grymt bra :)
Ha det bra pussss! ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0