On my way

Idag har det varit en bra dag för plantering, vädret har varit perfekt. Ibland har det nästan varit för kallt men det är bättre att det är för kallt än för varmt. Våran morgon började iallafall med att gå upp på ett berg för att plantera där. Det var en riktig uppvakning men jobbigt var det. Sen bytte vi ställe och for till vistträsk, där var det också uppför en väldigt bra bit. Så vi har gjort bort vårat tränings pass för idag :)
Vi blir nog lediga på torsdag och fredag också för plantorna hinner inte tina tills dess, jag klagar inte! Så imorgon då vi är klara på hygget så tar vi helg. 
Ikväll ska jag inte alls göra mycket mina fötter är helt döda, stövlar är inte det bästa att gå i hela dagar. Nu ska jag lägga mig i soffan slå på en film och vänta på att Robin ska komma hit. 
Pussss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0