Min helg!

Jag har inte riktigt hunnit med bloggen, också har jag inte haft nå att skriva heller mina dagar ser ganska lika ut.
Men i onsdags fyllde världens bästa Evve år!! ♥ Så i fredags var vi ett tjej gäng hos henne där vi vart bjudna på en god middag, efterrätt och en massa roliga lekar. Sen for jag och Robin hem hit och sov, hade inte varit med han på hela veckan!!!
Igår så hade Robins pappa 40-årskalas så då var vi där hela kvällen, det var trevligt. Vi kom hem ganska sent men kan säga att jag somna ganska så fort. Idag så har jag bara varit med Robin. Sen när jag kom hem så for jag och Moa och såg på fotboll där jag även träffa Evve och Klara.
Det blir nog också sista veckan jag planterar för det ska komma ett gäng från arvidsjaur så då blir vi nog klara till på torsdag. Lycka!!
 
Grattis i efterskott fina vän!! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0