Would you know my name if I saw you in heaven?

Hej, när jag vakna i morse ville jag inte alls stiga upp.. Jag visste att det skulle bli en lång dag för vi hade inget speciellt vi skulle göra. När jag väl tog mig dit så vart det inte så, före lunch så gick jag och en gamling till en samlingssal där vi målade. Sen efter lunch så städade jag lite och sen gick jag och en annan gamling ut på byn där vi shoppa på konsum :) Så dagen gick faktiskt väldigt fort vilket jag inte trodde den skulle göra.
När jag kom hem så bytte jag om för att gå ut och gå/ springa. De kändes som att jag hade ätit så mycket onyttigt.
Nu ikväll vet jag inte vad jag ska ta och hitta på, jag vart sugen på att baka nånting så det kanske får bli så
Pusshej!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0