Only know you love her when you let her go!

Fredag idag, väldigt skönt måste jag få säga. Att slippa ställa klockan och gå upp, älskar att ligga i sängen hur länge som helst på morgonen. Nu är det bara en vecka kvar på ugglan, det känns skönt men ändå tråkigt för det är nu man har börjat lära sig allt och kommit in i de.
Idag har dagen varit ganska seg, vi har inte gjort nå speciellt. Men efter lunch bakade jag chokladbollar. I helgen vet jag inte riktigt vad som händer.. Jag vet inte om jag ska till Luleå eller inte.
Ikväll ska jag kanske vara med Robin annars tror jag inte att det händer så mycket. Och imorgon får vi se om det blir Luleå eller inte.
Puss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0