Just give me a reason!

Tjenixen, jag lever och det är bara bra med mig. Jag har som sagt slutat med planteringen och nu har jag börjar på ugglan, jag gjorde min andra dag där idag. Jag hade inte så stora förhoppningar, jag har hört att de flesta inte har gillat att vara på ett boende. Men än så länge så är det jätte roligt. Jag tror också att jag hamnade på en bra avdeling med trevlig personal och gamlingarna är ganska pigga. VI är fem sommarjobbare som även har aktiviteter tillsammans, idag hade vi bingo och gick på marknaden. Imorgon så ska vi också gå ut på marknaden. Annars så pratar jag med de gamla, hjälper till, målar naglar och spelar spel. 
Ikväll så har jag varit och övningskört dock så var inte bilen på min sida från början vi blev lite ovänner kan jag säga. Vi for och hälsa på farmor och nu är jag hemma och ser allsång på skansen. 
Jag hoppas att Robin kommer hit och sover här inatt, dock så vet jag inte om han gör det.. Han är och kör skoter på vattnet. tråkigt! Heheh :)
Ha det bra, vi får se när vi hörs nästa gång.
Pusselipuss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0