Every summer has a story!

Hej, just nu ligger jag i soffan efter en dag på ugglan. Dagen har varit ganska seg och det har inte funnits så mycket att göra, men de har ändå rullat på. Jag tror inte det händer så mycket mer för mig idag, jag lär nog bara vara hemma kanske att jag her mig ut på en promenad.
I helgen så har jag mest varit med mina vänner, i fredags så kom Emil, Jonas, Petter, John och Evve hit vi gjorde inte så mycket. Vi körde lite epa och var här och drack kaffe.
I lördags så fyllde världens bästa Ida år, så då var vi till henne och gratta hon. Sen på kvällen for vi till John där det blev bastu och bad. Sen mot kvällen så for vi ner på byn.
Igår var jag med Robin på dagen och på kvällen så kom Evve och Amanda hit då vi hade en mys kväll med chips och dipp.
Nu ska jag gå och äta vi hörs.
 
Grattis i efterskott fina vän!! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0