lördag/söndag

Min helg har varit i full fart. I lördags på morgonen bar det av på våran skoter tur, vi for jag Amanda, Emil och Jonas vi for och hälsa på John i vissträsk. Trevligttevligt!
Efter våran skotertur kom Amanda hit så hade vi tacos mys, gottgott. Sen for vi till Evve dít kom även Ida. Vi hade bara en myskväll det var länge sen vi var alla fyra så det var trevligt. Vi surra på och spela kort.
Mot kvällen gick jag till Robin, det var en hel vecka sen jag hade träffat han! Så det var verkligen på tiden, vi såg film och somna sen.
Imorse då vi hade vaknar ringde Martin och ville att vi skulle följa och köra skoter, så vi bestämde oss för att göra det. Jag Robin Martin Amanda Joel och Nicko for, vi körde till tvärån där vi fick med oss Simon och David och sen for vi till nån sjö. Nu när jag har kommt hem så for vi förbi Evve på en kaffetår! :)
Resten av kvällen kommer jag sitta i soffan, sen ska jag sova hur skönt som helst
 
pusspuss
 


Kommentarer
Anonym

Vi måste ta en ny bild!! ;)

Svar: Jaaa det måste vi göra!!! :)
None None

2013-01-27 @ 19:54:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0