Life doesn't get easier, you just get stronger

Det var ett tag sen sist, har som glömt bort att jag har en blogg..Men lovet rullar på, i måndags tog jag Ida och Evve på oss slalom skidorna och for till kanis de var faktiskt riktigt roligt. Det är roligt för nån gång att åka, inget jag skulle göra varje dag. I tisdags vart det en skotertur, den börja dock inte så bra.. Jag hann köra fast typ det första jag gjorde. Men vi tog oss lös som tur var :) Vi for till Ida i påle och grilla och myste på. Idag har jag varit på boden badet och bada. Sen ikväll så for jag till Robin men då var de tydligen kanis som gällde så då var de bara på med kläderna och fara dit. Nu har vi kommit hem och ska se en skräckfilm och sova!! ;)
Sov gott! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0