För dig Elin :)

Min kära vän Elin tyckte det var så tråkigt att gå in på min blogg utan att jag hade skrivit nå.. Så för hennes skull är det väl bäst jag gör ett inlägg :)
Jag har börjar bli frisk nu, det är bara hostan som spökar lite grann. Så jag har varit på skolan, och det är så skönt vi har ingenting!!! Ingen läxa än så länge, och jag njuter.
Idag ska jag nog inte göra så jätte mycket, pappa fyller hela 43 år idag så det blir nog bara att vara hemma. 
Fredag imorgon det blir ännu bättre, imorgon kväll tror jag att jag ska och se hockey. Hoppas även att jag hinner vara med Robin, men de får jag väl se till han har helt enkelt inget val! :D
 
Fick bli en bild på hela familjen, men grattis världens bästa pappa! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0