Världens bästa resa!

Det var verkligen en bra resa men en dålig hemresa..
Vi har haft det super bra i Turkiet sol bad shopping och god mat. Hotellet vi bodde på var jätte fint och stort. Dom tre sista dagarna har det varit huuuuur varmt som helst!! På kvällarna gick vi mest ut och kolla runt. Jag hitta min två koftor två skor två linnen en väska en börs och ett nagellack.
Igår när vi skulle åka hem så kände jag redan på bussen att jag mådde dåligt. Och de sluta med att jag spydde på flyget! Jag tror jag har fått i mig nå dåligt..
Imorgon börjar skolan om, det ska bli skönt att komma tillbaka. Såg dock vårat schema idag.. Fyfan! Lååånga dagar. Jag får se om de blir nå skola för mig imorgon som de känns just nu blir jag hemma. Jag har åkt på feber också men de kan ju hinna gå tills sig tills imorgon!
Pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0