torsdag

Igår blev det ingen båttur, det var så dåligt väder. Istället så for vi på piteå havsbad och badade. hahah kände mig som tre igen. Hela familjen for dit, det var nog sista gången det hände skulle jag tro.
Idag så for vi på båtturen eftersom det var bättre väder. Det var ganska mysigt, men de vart väl lite lång tråkigt ibland :)
Ikväll ska jag packa de sista till Turkiet, tror också att jag ska städa mitt rum.
Idag for Robin till Luleå och kommer inte hem förens på söndag, då är jag i Turkiet... Så vi kommer inte ses förens nästa söndag och då är det skola på måndan... :)
 
Nu ska jag äta vi hörs :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0