Duktig tjej!! ✌

Idag skulle mamma och pappa till Susanne och Mats så då följde jag dit och övningskörde. Det gick rätt så bra ändå. Sen när jag kom hem så vart jag sugen på att städa. Så jag rensa min garderob och städa mitt rum. Jag stooorstäda mitt rum, alla låder, bytte gardiner, möblera om lite och renbäddade. Jag har även lagt in Turkiet bilderna på datorn så dom kommer upp på bloggen snart. Nu ikväll kom Amanda och hämta upp mig med bilen och ut på vägarna, oooh!!
Men nu ska jag lägga mig i min renbäddade säng kommer sova hur gott som helst!! Klockan är ställd på 05,40.. Bäst jag lägger mig!!
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0