This is love!

Hallo, min morgon började med att jag skulle till läkaren i piteå för att kolla mitt öra. Jag har en infektion i örat så jag har fått örondroppar så att det ska bli bra. Sen har dagen rrullat på som vanligt, vi fick även veta att vi inte har någon lektion imorgon. Egentligen skulle vi bara ha svenska men då fick vi skippa den. GRYMT SKÖNT! Så imorgon får jag sovmorgon!!!! 
Nu ska jag krypa ner i soffan och invänta att Robin ska komma hit, jag ska hitta en bra film som vi kan mysa till. 
 
-lovelovelove! ♥


Kommentarer
sandra

Varför är ni i min säng?!?!?!?

Svar: Vi tog kort där! :)
None None

2013-04-29 @ 22:16:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0