Close to lose it all.

Jag har känt mig dålig hela veckan, jag har haft så ont i magen och i huvudet. Så i morse då jag vaknade hade jag feber. Jag vet inte vad de är med min kropp just nu.. De känns som att jag har haft feber hur mycke som helst under de senaste månaderna, förr hade jag aldrig de. Så idag har jag inte gjort mycket har sovit typ hela dagen, och så har jag faktiskt varit så duktig och börja läsa i våran bok som vi har i skolan. 
Men nu ska jag gå och duscha sen ska jag lägga mig tidigt så jag har sovit ut och inte är trött imorgon bitti.
 
Nu viil jag ha sommarlov, sommar, sola, bada! 
Bildbomb,
 
-pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0