9b

Jag har verkligen hamnat i världens bästa klass! Den är helt underbar och jag vet att vi kommer få hur roligt som helst.
Men jag saknar 9b sjukt mycket.. Rasterna, lektionerna, lärarna, våra bråk, saknar alla så sjukt mycket! De var verkligen bästa 9b och kommer alltid att vara de. Vi var en updelad klass två "gäng" hade vi. Men ändå hade vi så roligt tillsammans allihopa! Jag saknar tjejerna i klassen, killarna, jag saknar lärarna man hata mest, jag saknar lilla älvåkra, kvällarna vi tjejer var på älvsbyvärken. Vi sa vi kommer inte glida ifrån varandra.. Men vissa har jag inte träffa sen nian sluta och jag är inte heller lika mycket med dom jag var som mest med nu heller. Endel träffar man in skolan som snabbast och då är det mest ett hej. Dom som inte går i piteå träffar jag aldrig, jag tycker vi tjejer ska ha en kväll på älvsbyvärken som vi hade! Dom roliga, läskiga, pinsamma, avslöjande kvällarna.
9b är och kommer alltid vara den bästa klssen..
 



Kommentarer
.

Ååh, 9B i mitt hjärta! Blir ju fan tårögd..

2012-09-02 @ 22:00:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0