puuuh!

Jag hinner verkligen inte med bloggen nu känner jag! Antingen är det skola eller så är det nå annat. Men den mesta tiden går nu åt att plugga, eftersom jag måste göra allt som ska göras veckan då vi är i berlin och jag börjar ju plantera sen så det som ska göras då måste jag också hinna göra... Idag har det varit en vanlig skoldag jag gjorde också bort det muntliga nationella i matte så det är gjort nu. Sen när jag kom hem har jag bara pluggat. Jag ska skriva en so uppsats om Stalin och en no uppsats om Alfred gaaaha idgdgkjfjbkjfdkjkfbfjk ungefär så känner jag för det...jag har även en massa andra saker.. men nu ska jag fortsätta med plugget. hörs



allt det här ska jag hinna göra innan vi far det är altså innan onsdag! bara lägga på ett ryck


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0