hejdåååå!

Imorgon far vi!!! Vi far 6 från Älvsbyn och flyget från Luleå till Stockholm går klockan 8. Jag tror vi skulle vara i Berlin kring 3 på dagen nån gång och då ska vi in med sakerna på hotell rummet direkt sen ska vi ut och kolla oss runt. Vi kommer inte sitta still och sola så mycket det blir att gå en heldel. Men vi kommer ha lika roligt för det. Jag har packat allt det är bara det sista lilla kvar nu små sakerna som jag behöver imorgon med.
Ni får ha det så bra här hemma för vi ska då ha det hur underbaaart som helst där borta bara leva livet!





jag och denna heting kommer dela hotellrum!!! kan inte bli bättre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0