härliga helg!

Helgen har varit bra, fredag börja med att Evve kom hit sen for vi till Elin och var med hon och Ida. Då Evve och Ida for hem så var jag med Elin vi köpte jordgubbar och skrev en pack lista till berlin inte dumt! ;)
Igår så var jag och Amanda diskare på Mattias 40-årskalas de gick bara bra! Hahaha ja ritigt söta var alla. Vi har hemma halv tre och då var de bara slänga sig i sängen för vi skulle upp åtta på fotbollsutildning.. lite kämpigt var de men vi lyckades ta oss upp. Vi har även tagit kort med våra fotbolls barn idag ;)

Veckan är fullproppad av prov.. Men som tur är så är det ju kort vecka!
Nu ska jag ta tag i lite plug.. vi hörs ;)



pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0