We can do it together!

Nån hade förstört typ alla snöskulpturer, så våran var inte kvar så idag har vi inte gjort mycke gått runt och kolla på alla andra.

När jag kom hem från skolan så var det så fint väder så jag ville ut och köra skoter, så jag och Amanda packa världens matsäck och tog med kameran och sittunderlag och skulle ha det mysigt. Vi for typ mot kanis hållet och sen såg vi ett sånt fint hygge som vi tänkte där uppe är det ju jätte mysigt. När vi kom upp så skulle vi vända lite snyggt, men körde fast. Så vi lyfte och fick loss den, men sen körde vi fast igen. Då börja vi gräva och jag skulle sparka bort snön under skoter, men vrider knät så det hoppar ur led! FYFAN! Jag satte mig ner och försökte ta de lugnt, men ringer pappa i panik så han sa att han kommer. När jag hade suttit ett tag kände jag att det inte gjorde ont längre och det kändes som vanligt. Så vi bestämmer oss för att prova lyfta upp den igen, så vi tar tag i skotern och lyfter, då hoppar knät ur led igen! Jag skrek, och Amanda i panik, vi satt oss ner men det gjorde så jäkla ont, paniken steg kände hur jag börja nå illa och blev yr! Sen ser vi pappa komma efter leden och kommer upp och tar lös skoter och så åker vi ner. Ambulasen kom så fick fara i på vårdcentralen och nu är jag hemma igen! Det har gått bra och knät är helt. Men vi ska då aldrig mer fara själva och köra, det slutar ju i kaaaaos!


du är bäst, love you! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0