står inte ut, står inte ut

Jag har inte haft nå intressant att skriva om och har inte haft nån lust till att blogga. I lördags for jag till Elin där vi såg tv och lejda oss der var roligt. Annars var det en ganska lugn helg det hände inte så mycket. Vi börjar även med tp på "riktigt" nu, imorgon börjar vi så smått flytta in i forum sen 3.e april är det premiär så var där :)
Ikväll ska jag till Ida-jo med ett tjej gäng låter toppen!! :)


tanken var även att jag skulle hinna vara med den här fina filuren, men de hann vi inte med.. var länge sen jag träffa dig <3 pusss


Kommentarer
Eve

Jaa, miss u babe!! Vi måste hitta på nått:)

2012-03-26 @ 16:43:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0