lugn kväll!

Kvällen vart lugn, for till Amanda och åt chips såg tv och prata om de som hände idag. Det var ju som sagt ingen bra start på lovet.. Det är egentligen nu jag har fattat vad som har hänt. Då man hör det om och om igen och pratar med andra om det, det är då man förstår vad som hände. Riktigt hemskt måste jag få säga! Ingenaning om vars vi var och ja.... aja det gick ju bra trotts allt.
Våra planer får morgon dagen var att fara och köra skoter med ett härligt gäng, men så blir det inte har det inte så bra i knät kan jag säga, det är svullet och jag känner att om jag vrider det om nått håll så är det urled igen så ska försöka hålla mig still! Så imorgon blir det att hålla sig inne ska nog också och kolla på min systers buggtävling! :)

Ska ta en tidig kväll, godnatt ♥



pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0