lördaaag

Idag så kom Amanda hit också gick vi upp till kanis för att bara kolla det var ju så jäkla fint väder! Sen så for vi hem och ut på mim jag hitta mig två nya tröjor som fick följa med hem. Sen så har jag även varit på bugg tävling Moa bugga dom var jääätte duktiga men dom kom inte på pallen synd.. Men Emmy bugga också och dom kom etta inte illa!! Sen så for vi ut på byn och vi visste inte riktigt vad vi skulle göra men vi for till Elin där hon och Ida var, vi gick och köpte lite gott sen så har vi spelat med andra ord inte dumt. Nu ligger jag ner bäddad i min säng och ska ta och sova är godeee så trött!

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0