lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död!

Efter skolan så stanna jag och vänta med Ida ett tag på Olli skulle egentligen vara med dom men träffa min moster på byn så åkte hem med henne istället. Annars idag så har vi haft nationella i fysik, det gick väl inte bra men trodde de skulle vara mycke svårare och att man inte skulle fatta nånting alls men så var det inte. Vi hade ett litet hål efter nationella, så då skulle jag och Amanda följa med Emil och Jonas till Råffe. När vi går till epan så säger dom att dom tänker inte köra så om vi ska följa så får nån av er köra. Ingen av oss ville det så vi stog och tjorva om det ett tag. Sen blev det så att jag körde!!! JULIA LIDSTRÖM I EN EPA!! hahaha men det gick ändå gode bra, lyckades dock få motorstopp men jag höll mig ju då på vägen iallafall. Så jag har kört epa idag wiho!

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så vi ska äta, de ska även komma nå gubbar hit å äta och så ska dom se hockey, så jag får väl se vad jag roar mig med under kvällen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0