inte hunnit..

Jag har inte haft nå tid över till bloggen.. Men i tisdags så drog vi ett helt tjej gäng till kanis där vi grilla och åkte lite slalom! Riktigt mysigt. Grabbarna kom även förbi en snabb sväng med skotrarna. Sen var de bara fara hem och så drog vi till kanis igen men ett gäng där det vart att åka inte så dumt! Har det även bra i mitt knä!! :D På kvällen följde jag hem med Ida och sov där, där det blev prat och mys, det var jätte längesen jag var med henne känns de som så vi hade en hel del att prata om!
På morgonen hämta mamma upp oss och då drog vi till boden badet och bada. Det var faktiskt roligt de var så längesen jag var och bada och det gjorde de ju inte sämre med att ha Ida med sig! :) Bad vakten gilla oss inte riktigt, först så klättra vi typ i en hinder bana men inte fick vi ha den så då var vi tvugna gå där ifrån. Så då gick vi till barn poolen men då kommer han igen och säger här ska vi ha sim lektion så ni får gå här ifrån. Jag lyckades även få en bula, jag klättra upp på nå stenar där det var jätte lågt tak och så kom Ida och skrämde mig så jag hoppa upp i taket..! hhehe.
Igår kväll så gick jag ut och mötte Amanda sen träffa vi Robin, så vi var hos Max jag, Amanda, Robin, Alle och Max då vi såg typ film och chilla på.

Snart tar jag bussen till Luleå där jag spenderar min dag, natt och morgon dag jättebra!
Kanske hinner lägga upp nått inlägg sen.


pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0