Dag 10, 11 och 12!

Har ju missa en del av dagarna så kör 10,11 och 12 nu! :)

Dag 10: Någon du tycker är väldigt snäll.

Går inte bara välja en dom flesta är väl väldigt snälla släkt, familj och vänner!

Dag 11: En person du litar på.

Jag har ganska svårt för att lita på personer faktiskt om jag ska vara ärlig, jag brukar som inte berätta mitt liv och mina känslor för så många har ganska svårt för de. Men dom jag litar mest på och kan berätta det mesta för är nog Amanda, Olli och Ida. Dom står mig närmast just nu iallafall.

Dag 12: En bild + 5 fakta om mig.



1. Jag vill vara brun och ha sommar.
2. Jag har egentligen glasögon men använder oftast linser.
3. Jag längtar till examen, sommarlovet och gymnasiumet.
4. Jag börjar bli lite nervös inför tp.
5. Jag suger på att komma på såna här saker.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0