You think you're cooler than me

Halloj, i fredags var det ju som sagt avslutnings middan. Det var trevligt vi åt prata och hade lekar. Vi for där ifrån kring nio nångång och då for jag och Amanda hem och bytte om sen for vi ut och var med John och Jonas ett tag. Vi körde runt ett tag sen for vi till mig och drack kaffe.
Igår skulle jag och Ammis egentligen vara på fotbollscup med våra små fotbollsbarn men det var så lite barn så vi behövde inte följa med. Igår kväll så kom Evve Linda och Amanda hit vi var här ett tag sen for vi till Idas mormor där hon och Bea var. Sen kom även boysen förbi en sväng, senare mot kvällen så åkte vi lite bil och träffa lite folk. Men vädret sög så jag och Amanda bestämmde oss för att köpa lite gottigott och fara hem till mig och tjocka oss lite grann, Amanda stanna även och sov över här. Imorse så gjorde jag och Amanda massa fina videosar, haha ojojoj!!!! Jag sitter än i min pyjamas och känner att det blir en sån dag hela dagen vilket låtert sköönt!
Imorgon blir det att plantera igen hoppas bara inte att det regnar!
Sen ikväll ska jag försöka hinna lägga upp lite bilder från Berlin.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0