del 3

Tog inte så mycke kort i september oktober novemner och decemner så har inte så mycke att skriva om dom men jag bjuder på några bilder :)
september
oktober
november
december
har ju inte lagt upp nå bilder från jul och nyår så de kommer här
Julafton firade jag i vidsel hos min moster :)
På nyår var jag först i muskus där var dom från pappas sida min farmor fyllde 80 år så dom gratta henne där. På kvällen for jag till Linda där vi hade de riktigt trevligt tog inte så många kort..
2011 har varit ett tiktigt bra år, har väl haft dåliga stunder med men många goda och roliga minnen :)Sommaren har varit helt underbar helt klart den bästa sommaren hitils, många goda minnen.

Hoppas 2012 blir lika bra om inte bättre, men ser framemot de här året tp, gå ut nian, börja ny skola, nya vänner kan ju inte bli så mycke bättre, men de blir ju vad man gör de till! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0