del 2

Här kommer resten av månaderna.

Juni









































Juni var en bra start på sommaren, på examens kvällen for vi till Gotland vi som skulle konfrimera oss först ville jag inte följa för ville inte missa examens kvällen men jag ångrar verkligen inte att jag följde var hur kul som helst. Vi var även en dag i stockholm då for vi på grönalund. Kommer ihåg en dag då vi var i södra då grabbarna skruva i skotern och vi sola och bada.

Juli













Juli forsätte bra var bland annat på digiloo sen hände de inte så mycke mer tror ja! :)

Augusti




























































De jag saknar mest från augusti är turkiet de var helt underbart var där med familjen och engströms hade inte tackat nej till att fara dit igen! :) Var även väldigt mycket med Amanda och Ida vi hade även en härlig kväll i granträsk med Olivia den kvällen kommer jag ihåg hehe! :) <3







Kommentarer
Anonym

vilka härliga bilder!!! :)

2012-01-05 @ 16:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0