bilder genom året!

Januari:

















Under januari var jag väldigt mycket med Elina Josefin och Amanda vi hade bland annat halv åtta hos mig. Var även väldigt mycket med Klara och i slutet av månaden blev jag och Ida väldigt tajta! :) Annars så var det inte så mycket annat som hände.

Februari:













Jag var väldigt mycket med Emmy under februari, var även hos Olivia en kväll som jag kommer ihåg. Annars vet jag inte om de hände så mycket mer :)

Mars









hade typ inte tagit nå kort under mars men kommer iallfall ihåg att då hade jag och amanda fyllt år så dom kom och gratta oss. (bilderna är från de)

April













I april var jag med Olivia hela tiden vi har underbara minnen därifrån :)
Valborg så var vi några stycken hos Olivia och grilla kommer jag ihåg.

Maj











I maj gjorde jag inte nå speciellt tror ja ungefär som alla andra månader :)


Resten av månaderna kommer nån annan dag vart less nu! ;)

pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0