skol less...

Det vart ingen tandställning.. hon sa att jag hade aldelens för fina tänder vilket inte jag tycker.
Vi hade tp på efter middan och de börjar redan imorgon att vi ska vara där på kvälls tid?? ;o så imorgon efter skolan så stannar jag kvar och övar de.. Just nu suger de men hoppas de blir roligare sen iallafall för alla säger ju att tp är det roligaste i nian men det kanske blir roligare då vi kommer igång på riktigt :)

Asså jag är så less på skolan jag orkar aldrig plugga längre och jag känner att jag klarar mig med g, vg förr ville jag ha hur bra betyg som helst och jag plugga alltid. Men nu känns de som ah de kanske går fuska på provet åsså får jag dåligt!! Jag borde ta tag i det sista nu typ ett halv år är det ju bara kvar men har ingen ork för skolan..

Nu ropar mamma på mat mums!! vi hörs





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0