shoollan och jag

hejsan! Nu är det amanda som skriver här. LÄS MIN BLOGG ---> asundh.blog.se !!
Jag och julia är ensamma i deras stora villa, vi har just börjat att skala våran apelsin som vi snart ska äta. Vi hjälpte en liten dam nyss som hade kört in i en snökarm och inte tog sig loss. Så då var de bara ut och putta.. som tur var var de jag, julia, sandra, therese, anna å petter.   

Jag och min vän Shoollan har bara gått med varan i 4 år men ändå känt varandra ett bra tag. Hon är en söt lite fis, menmen. Å juste.. hon får betalt för att vara med mig! Jag är nämligen ett mobbat barn som ingen gillar, men jlia står ju ändå ut med mig.

nu ska jag gå och se nå, men jag har ju då inte alls varit seriös med de här inlägget :D

DU DIT PUCKO SOM LÄSER DET HÄR, NI MÅÅSTE LÄSA MIN MED ;) p u s s o c h k r a m



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jlindstrommm

välkommen till min blogg!

RSS 2.0